نرم افزار ایران

همه نوع نرم افزار بصورت استفاده آزاد موبایل و کامپیوتر

نرم افزار ایران

همه نوع نرم افزار بصورت استفاده آزاد موبایل و کامپیوتر

یک ابزار جاسوسی کامل PC Spy Keylogger v2.48

PC Spy Keylogger v2.48 یک ابزار جاسوسی کامل


بسیاری از کاربران امروزه از برای بدست آوردن اطلاعات دیگر کاربران از نرم افزارهای جاسوسی استفاده می کنند. امروزه بسیاری از شرکت های نرم افزاری برای رفع این نیاز کاربران اقدام به ساخت و طراحی نرم افزارها و برنامه های جاسوسی با امکانات متعدد می کنند. بدست آوردن رمزهای عبور و نام های کاربری ، کشف شماره های مهم مربوط به کارت های اعتباری و نظایر آن ها و ... از ویژگی های این نرم افزارها می باشند. در این میان نرم افزارهایی نیز موجود می باشند که به صورت تخصصی بر روی یکی از شیوه های جاسوسی تمرکز می کنند و از روش خاصی برای انجام عمل جاسوسی بهره می برند. یکی از پرکاربردترین روش ها استفاده از روش KeyLogg می باشد که در این روش تمامی کلید های استفاده شده توسط کاربران ثبت و ذخیره سازی می شود.
در این مطلب شما را با یکی دیگر از برنامه های جاسوسی آشنا می سازیم.

PC Spy Keylogger نام نرم افزاری کامل در زمینه جاسوسی بر روی سیستم های کامپیوتری می باشد. در این نرم افزار کاربران قادرند تا به راحتی تمامی اطلاعات دیگر کاربران استفاده کننده از سیستم کامپیوتری مورد نظر که برنامه بر روی آن نصب شده است را با روش ثبت کلید ها کشف نمایند. در این نرم افزار کلید های استفاده شده در یک فایل ذخیره سازی شده و می توان برنامه را به گونه ای تنظیم نمود که فایل گزارش را به یک EMail از پیش تعیین شده ارسال نماید و یا فایل گزارش را بر روی یک FTP سرور ارسال نماید. همچنین در این نرم افزار اطلاعاتی نظیر وب سایت های بازدید شده ، ذخیره سازی اطلاعات موجود در حافظه ClipBoard ، توانایی ذخیره سازی اطلاعات گزارش در فرمت HTML و ... را می توان بدست آورد. این نرم افزار محصولی از شرکت YL Computing می باشد.


لینک دانلود  (حجم فایل حدود 2 مگابایت می باشد و کرک برنامه در داخل فایل زیپ قرار دارد)
 

رمز فایل: ندارد

لینکهای دانلود غیرمستقیم و از سایت رپیدشر می باشد. برای آشنایی با نحوه دانلود از سایت رپیدشر (Rapidshare) اینجا را کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد