نرم افزار ایران

همه نوع نرم افزار بصورت استفاده آزاد موبایل و کامپیوتر

نرم افزار ایران

همه نوع نرم افزار بصورت استفاده آزاد موبایل و کامپیوتر

Internet Download Manager v5.11 Build 10

Internet Download Manager v5.11 Build 10
 


 

Internet Download Manager ابزاری است برای افزایش سرعت دانلود به بیش از 500 درصد سرعت فعلی . این برنامه قدرتمند به شما اجازه ادامه دادن دانلود های نیمه کاره رو خواهد داد و بطور کلی از انواع مختلفی از قطع عملیات دانلود پشتیبانی میکنه.به عنوان مثال میتونه دانلود های نیمه کاره ای که به واسطه اشکالات شبکه ، خطاهای اتصال ، خاموش شدن کامپیوتر و . .. رو ادامه بده!!!همچنین محیط ساده و زیبای این برنامه . کار با اون رو بسیار ساده و راحت کرده.این برنامه از تکنولوژی هوشمند و قدرتمندی برای افزایش سرعت دانلود فایل ها استفاده میکنه.بر خلاف برنامه های دیگه که ابتدا فایل مورد نظر رو به چند قسمت تبدیل و بعد دانلود میکنند ، این نرم افزار تقسیم فایل به قطعات کوچکتر را در حین عملیات دانلود انجام میده!این نرم افزار قدرتمند از proxy servers ها ، http ، FTp ، firewalls, redirects, cookies, directories with authorization و . .. پشتیبانی میکنه.
این نرم افزار میتونه به سادگی با مرورگر های Internet Explorer, Netscape, MSN Explorer, AOL, Opera, Mozilla و . . کار کنه و با اونها هماهنگی کاملی داشته باشه.همچنین این نرم افزار قابلیت برنامه ریزی شدن نیز داره .به این معنی که در زمان بخصوصی به اینترنت وصل بشه و فایل مورد نظر رو دانلود ، سپس اتصال خودش رو از اینترنت قطع کنه و کامپیوتر رو هم خاموش کنه!!!از دیگر قابلیت های مهم این نرم افزار میشه به پشتیبانی از HTTPS و محافظت کامپیوتر از ابتلاع به ویروس اشاره کرد.


لینک دانلود (حجم فایل حدود 3 مگابایت می باشد و کرک برنامه در داخل فایل زیپ قرار دارد)

رمز فایل: ندارد

لینکهای دانلود غیرمستقیم و از سایت رپیدشر می باشد. برای آشنایی با نحوه دانلود از سایت رپیدشر (Rapidshare) اینجا را کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد